גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

Lazer Lloyd sings Neil Young

ארכיון תאריך: 11 ינואר 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת הדלתות

בהתראה קצרה ובהתלהבות של מוצא זהב, יש לנו מופע מיוחד, אולי חד פעמי: הטריו של לייזר לוייד האחד והיחיד, זמר-יוצר ייחודי וגיטריסט-על שאין שני לו, ישיר וינגן משירי ניל יאנג האהובים עליו כמו על כולנו. אין מי שכל כך טבעי וקרוב לו לעשות ניל יאנג  (איך זה עוד לא קרה קודם, שאלנו), ואנחנו סקרנים ומתרגשים לחוות את מה שייצא.

זאת לפי בקשת שבלול כדי לשמור על רוח התוכנית המקורית לערב זה שהשתנתה עקב הקורונה. תודה רבה לייזר על התגיסותך, מעז ייצא מתוק. ניל יאנג הוא מהיוצרים המשפיעים ביותר של עולם המוזיקה הפופולרית מאז הסיסטיז, החליף ופיתח סגנונות,  בין פולק-רוק והארד רוק, הן במסגרת הרכבי על ובהם באפלו ספרינגפילד וקרוסבי-סטילס-נאש ויאנג, והן כאמן סולו עם או בלי להקת הליווי המיתולוגית שלו קרייזי הורס.

יאנג, הידוע בקולו הייחודי, מנגן היטב בגיטרה, פסנתר, ומפוחית,  כותב ומלחין בעצמו את כל שיריו ואינו חף מאמירות פוליטיות, לעיתים קונטרוברסליות. במהלך שנות ה-90 הוא זכה לכינוי "סנדק הגראנג'" עקב השפעתו הגדולה על להקות כגון פרל ג'ם ונירוונה. מאחוריו עשרות אלבומים, כולל אלבומי מופת כגון-  Harvest Moon, On the Beach, Trans, Freedom, Silver & Gold, Harvest

לייזר לוייד הוא ללא ספק אמן הבלוז-רוק-בלוגראס-פולק הכי צבעוני והכי אמריקאי מזן וודסטוק  שיש פה (כאשר אינו ב tour בארה"ב והוא שם הרבה...). מלחין פורה וגיטריסט וירטואוז שניגן עם הכי גדולים בארה"ב.  לוייד היה חתום בלייבל אטלנטיק הנחשב בארה"ב כשהחליט לעשות עליה ולנגן רוק, פולק ובלוז בארץ הקודש והביא איתו רוח חדשה.  לייזר מפלרטט עם הקהל, שולף ממאגר השירים הבלתי נדלה שלו, משלב איזה הנדריקס או בוב דילן בביצוע מדהים,  ומחזיר את הקהל לפסטיבל וודסטוק האגדי של שנות השבעים.  תופעה יחודית שאפשר לשוב ולשמוע עוד ועוד כי לייזר מחליף ומחדש ומפתיע ומלהיב כל פעם מחדש. 

לייזר לויד - שירה וגיטרה, משה דוידסון -  בס, גלעד אריאל  - תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter